A- A A+


akad wide

kek kor szoc 

Fonyód Város Önkormányzata és Balatonfenyves Község Önkormányzata 2013. szeptember 03-i hatállyal jogi személyiségű társulást hozott létre. A társulás célja, hogy a feladatok összehangolásával, illetve a közszolgáltatások mikro-térségi szervezésével, gazdaságosabban, hatékonyabban és magasabb szakmai színvonalon történjen a lakosság szociális ellátása. A szociális szolgáltatásokat a fenntartók egyrészt ellátási kötelezettségből, másrészt a területükön élő lakosság alkotmányos jogainak érvényesítése érdekében nyújtják. A társulás településein élő rászorult személyek részére a személyes gondoskodást nyújtó szociális ellátásokat a Fonyódi Járás Szociális, Család- és Gyermekjóléti Központ (továbbiakban: Intézmény) nyújtja.

2016. január 1-től a Fonyódi Járás Szociális, Család- és Gyermekjóléti Központ szervezeti egysége, a Család- és Gyermekjóléti Központ (továbbiakban: Központ) a Fonyódi járás közigazgatási területén biztosítja az alapszolgáltatásokat és a speciális szolgáltatásokat.

Az intézmény neve, székhelye:
Fonyódi Járás Szociális, Család- és Gyermekjóléti Központ
8640 Fonyód Fő u. 43.
Telefonszám: 85/560-212
E-mail: szolgalat[kukac]fonyod.hu

 

Telephelye: 8646 Balatonfenyves, Kölcsey u. 30.
Telefonszám: 85/362-501
E-mail: szolgalat[kukac]fonyod.hu

 

Adószám: 16808780-2-14
Törzskönyvi azonosító száma: 655457
Ágazati azonosító: SOO28495

 

Intézményvezető elérhetőségei:
Fazekas Aliz
85/560-212
20/380-4287
szockozpont[kukac]fonyod.hu

Az intézmény ellátási területén biztosított szolgáltatások, engedélyezett férőhelyek:
Étkeztetés: Fonyód, Balatonfenyves

Házi segítségnyújtás – 72 fő, Fonyód, Balatonfenyves

Jelzőrendszeres házi segítségnyújtás – kihelyezhető készülékek száma: 120 darab
Fonyód, Balatonfenyves

Nappali ellátás – 30 férőhely, Fonyód

Család- és Gyermekjóléti Szolgálat: Fonyód, Balatonfenyves

Család- és Gyermekjóléti Központ: Fonyód, Balatonfenyves, Balatonboglár, Balatonlelle, Lengyeltóti, Karád, Visz, Látrány, Somogytúr, Somogybabod, Gamás, Ordacsehi, Szőlősgyörök, Hács, Gyugy, Somogyvár, Somogyvámos, Buzsák, Kisberény, Pamuk és Öreglak.

Az intézmény által nyújtott szolgáltatások

A szolgáltatások igénylésével kapcsolatban tájékoztatás kérhető:
Vass Lajosné – szakmai egységvezető
85/560-212, 20/412-4914

1. Étkeztetés

Az étkeztetés keretében azoknak a szociálisan rászorult személyeknek a legalább napi egyszeri meleg étkezéséről kell gondoskodni, akik azt önmaguk, illetve eltartottjaik részére tartósan vagy átmeneti jelleggel nem képesek biztosítani, különösen koruk (betöltött 65. életév) fogyatékosságuk, pszichiátriai betegségük, szenvedélybetegségük (egészségi állapotuk miatt), vagy hajléktalanságuk okán. Az intézmény külön eljárás nélkül, haladéktalanul köteles étkezést biztosítani annak a rászorulónak, akinek életét, testi épségét, vagy egészségi állapotát az ellátás elmaradása veszélyezteti.

Gondozónők:
Fonyód: Schenk Alexandra Zsófia
Balatonfenyves: Fazekas Gyuláné, Papp Lászlóné

2. Házi segítségnyújtás

A házi segítségnyújtás olyan szolgáltatás, amely az igénybe vevő önálló életvitelének fenntartását - szükségleteinek megfelelően - lakásán, lakókörnyezetében biztosítja. Hozzájárul ahhoz, hogy az ellátást igénybe vevő fizikai, mentális, szociális szükséglete saját környezetében, életkorának, élethelyzetének és egészségi állapotának megfelelően, meglévő képességeinek fenntartásával, felhasználásával, fejlesztésével biztosított legyen. Az intézmény alapszolgáltatás keretében házi segítségnyújtást biztosít a gondozási szükséglet vizsgálata alapján. A házi segítségnyújtást a gondozási szükségletnek megfelelően biztosítjuk. Ha a gondozási szükséglet III. fokozatú, a szolgáltatást igénylőt az intézmény vezetője tájékoztatja, a bentlakásos intézményi ellátás igénybevételének lehetőségéről. A házi segítségnyújtás a gondozási szükséglet szerint szociális segítést vagy személyes gondozást biztosít.

Gondozónők:
Fonyód: Boórné Horváth Andrea Ibolya, Csapó Gábor, Csapó Gáborné, Patocskainé Fodor Mónika, Poszthammel Zoltánné, Vizsolyiné Vágó Marianna
Balatonfenyves: Fazekas Gyuláné, Papp Lászlóné

3. Jelzőrendszeres házi segítségnyújtás

A szolgáltatás célja a saját otthonukban élő, egészségi állapotuk és szociális helyzetük miatt rászoruló, de a segélyhívó készülék megfelelő használatára képes időskorú vagy fogyatékos személyek, illetve pszichiátriai betegek részére az önálló életvitel fenntartása mellett felmerülő krízishelyzetek elhárítása céljából nyújtott ellátás. A szolgáltatás nyújtása során segélyhívás esetén az ügyeletes gondozónak a helyszínen történő haladéktalan, maximum 30 percen belül történő megjelenését, a segélyhívás okául szolgáló probléma megoldása érdekében szükséges azonnali intézkedések megtételét, szükség esetén további egészségügyi vagy szociális ellátás kezdeményezését kell biztosítani.

4. Idősek nappali ellátása

Idős emberek számára szociális, egészségi és mentális állapotuknak megfelelő ellátás biztosítása, hiányzó családi gondoskodás pótlása, a gondozottak szociális helyzetének javítása, kulturált körülmények között.

Az igénybe vevők részére lehetőség biztosítása a napközbeni tartózkodásra, társas kapcsolatokra, valamint az alapvető higiéniai szükségletek kielégítésére, továbbá igény szerint a napközbeni étkezés megszervezése.

Az intézménybe az ellátottakat az önkormányzat tulajdonában lévő, de az intézmény üzemben tartásába rendelt gépkocsival szállítjuk be. Az igénybe vevők életkoruk és egészségi állapotuk miatt nehezen mozognak, így bizonyos esetekben szükséges ezen felül is a gépjárműhasználat annak érdekében, hogy az igénybe vevő eljuthasson a szolgáltatásnyújtás helyére, például orvoshoz.

A személyi feltételek garanciát nyújtanak arra, hogy az ellátottak hasznosan tölthessék el idejüket. A közösségi helyiségben lehetőségük van televíziót és filmeket nézni, rádiót és zenét hallgatni, kézimunkázni, sajtótermékeket és könyveket olvasni, kártyázni, társasjátékozni. A szociális gondozónő felolvasást is tart. Folyamatosan biztosított a kreatív foglalkozás, a napi torna. A hagyományos ünnepek mellett a név- és születésnapok is megtartásra kerülnek. A hitélet gyakorlásának lehetősége biztosított. Ellátottakkal történt egyeztetés után kirándulások szervezése, helyben és a közeli városokban. Kulturális rendezvényeken való részvétel. Szükség esetén a szociális gondozók segítik és szervezik az egészségügyi alap- és szakellátásokhoz való hozzájutást. Érdekképviselet, érdekérvényesítés segítése hivatalos ügyeik intézésében. Mentális segítségnyújtás az arra rászorulóknak egyéni és kiscsoportos foglalkozás keretében. Felvilágosító előadások és tanácsadás szervezése az egészséges életmóddal, illetve a leggyakoribb időskori betegségekkel kapcsolatban. Életviteli, életvezetési tanácsadás. Szükség esetén a személyi tisztálkodás, illetve a személyes ruházat tisztításának segítése. Pihenési lehetőség biztosítása a pihenőszobában.

A nappali ellátást igénybe vevők számára az intézmény reggelit biztosít, gondoskodik az egész napos folyadékpótlásról, biztosítja a napi egyszeri meleg étel elfogyasztásának lehetőségét. Az igénybe vevőket segíti bevásárlásaik lebonyolításában; a bolthoz történő eljutással vagy a bevásárlás elvégzésével.

Gondozónő: Kovácsné Wolf Zsuzsanna, Farkas Henrietta
A nappali ellátás elérhetősége: 20/382-1148

5. Család- és Gyermekjóléti szolgáltatás

A család-és gyermekjóléti szolgálat ellátja a családsegítés Szt. 64.§(4) bekezdés szerinti feladatait, valamint a Gyvt. 39. és 40.§-a szerinti gyermekjóléti szolgáltatási feladatokat.

A szolgálat a Szociális Munka Etikai Kódexének betartása mellett, egységes szakmai protokollok mentén végzi munkáját. A szolgáltatások nyújtása során a szociális munkás nemre, fajra, vallási meggyőződésre, nemi hovatartozásra való tekintet nélkül végzi tevékenységét. Az egyéni értékek, valamint az ügyfél döntési jogának figyelembe vételével alakítjuk ki a szakmai kapcsolatot.

A szociális vagy mentálhigiénés problémák, illetve egyéb krízishelyzet miatt segítségre szoruló személyek, családok számára az ilyen helyzethez vezető okok megelőzése, a krízishelyzet megszüntetése, valamint az életvezetési képesség megőrzése céljából nyújtott szolgáltatás. Az alapellátásnak hozzá kell járulnia a gyermek testi, értelmi, érzelmi és erkölcsi fejlődésének, jólétének, a családban történő nevelésének elősegítéséhez, a veszélyeztetettség megelőzéséhez és a kialakult veszélyeztetettség megszüntetéséhez, valamint a gyermek családjából történő kiemelésének a megelőzéséhez. Az alapellátás hozzájárul a gyermek hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetének feltárásához, és a gyermek szocializációs hátrányának csökkentésével annak leküzdéséhez.

A család- és gyermekjóléti szolgálat a családok segítése érdekében veszélyeztetettséget észlelő- és jelzőrendszert működtet az alábbi intézmények bevonásával: jegyző; járási hivatal; szociális, egészségügyi szolgáltató, intézmény; köznevelési intézmény, pártfogó felügyelői és a jogi segítségnyújtói szolgálat, rendőrség, ügyészség, bíróság, áldozatsegítés és kárenyhítés feladatait ellátó szervezetek, menekülteket befogadó állomás, menekültek átmeneti szállása, munkaügyi hatóság, javítóintézet, gyermekjógi képviselő, egyesületek, alapítványok, vallási közösségek jelzik, magánszemélyek jelezhetik, ha segítségre szoruló családról, gyermekről szereznek tudomást. A jelzéseket fogadja, a jelzett probléma hátterét felderíti, a szükséges intézkedéseket megteszi, a szükséges szolgáltatókat bevonja és visszajelez a jelzést tevőnek.

A család- és gyermekjóléti szolgálat és a jelzőrendszer tagjainak képviselői között, előre meghatározott témakörben, évente legalább hat alkalommal szakmaközi megbeszélést szervez és tart. Évente egy alkalommal éves szakmai tanácskozás keretében értékeli az előző évi jelzőrendszeri munkát, felülvizsgálja az intézkedési tervet és a jelzőrendszer tagjaival aktualizálja azt. Folyamatosan felhívja a jelzőrendszer tagjainak figyelmét jelzési kötelezettségükre.

A szolgálat családsegítői közül települési jelzőrendszeri felelős került kijelölésre, mely feladatot Gáti Ferenc családsegítő látja el.

Családsegítők:
Fonyód Fő u. 43. Varga Mónika 20/380-3701 szolgalat[kukac]fonyod.hu
Balatonfenyves Kölcsey u. 30. Gáti Ferenc 20/221-6158 szolgalat[kukac]fonyod.hu
Szociális asszisztens:Horváthné Gulyás Ibolya 20/413-0686

6. Család- és Gyermekjóléti Központ

Intézményünkben a Gyvt. 40/A. és az Szt. 64/A. §- ban meghatározott feladatait a család-és gyermekjóléti központ szervezeti egysége útján látjuk el.

Megbízott szakmai egységvezető: Ősi Gabriella 20/382-1109 osi.gabriella[kukac]fonyod.hu

Esetmenedzserek: Ősi Gabriella, Albrecht-Csordás Tímea Mária, Balogh Andrea 85/560-212

A központ egyéni, csoportos és közösségi szolgáltatásokat, programokat nyújt, amelynek keretében biztosítjuk: a család- és gyermekjóléti szolgálatnak a Gyvt. 39. §, a 40. § (2) bekezdése és az Szt. 64. § (4) bekezdése szerinti általános szolgáltatási feladatait, valamint:

hatósági jellegű szolgáltatásokat:
- a gyermekvédelmi gondoskodás keretébe tartozó hatósági intézkedésekhez kapcsolódó, a gyermekek védelmére irányuló tevékenységet.
speciális szolgáltatásokat:
- kapcsolattartási ügyeletet,
- gyermekvédelmi jelzőrendszeri készenléti szolgálatot,
- jogi tájékoztatásnyújtást és pszichológiai tanácsadást, mediációt,
- óvodai és iskolai szociális segítő tevékenységet,
- szociális diagnózis elkészítését,
- utcai szociális munkát, és szakmai támogatás nyújtását az ellátási területünkön működő család- és gyermekjóléti szolgálatok számára.

6.1. Hatósági intézkedésekhez kapcsolódó feladatok

Az esetkezelés során a szakember a kialakult veszélyeztetettség megszüntetése érdekében a gyermekkel és családjával végzett szociális segítőmunkával segíti elő a gyermek problémáinak rendezését, a családban jelentkező működési zavarok ellensúlyozását, valamint a családi konfliktusok megoldásának elősegítését, különösen a válás, a gyermekelhelyezés és a kapcsolattartás esetében, ezen felül kezdeményezi egyéb gyermekjóléti alapellátások igénybevételét. Szükség esetén kezdeményezi a gyermek védelembe vételét, megelőző pártfogását, ideiglenes hatályú elhelyezését, nevelésbe vételét, családba fogadását, harmadik személynél történő elhelyezését, családba fogadó gyám kirendelését, tankötelezettsége teljesítésének előmozdítását, gondozási helyének megváltoztatását, illetve a családi pótlék természetbeni formában történő nyújtását. A családjából kiemelt gyermek visszahelyezése érdekében a szociális munka módszereivel támogatja és elősegíti a család gyermekneveléshez szükséges körülményeinek megteremtését, javítását, a szülő és a gyermek közötti kapcsolat helyreállítását, utógondozást biztosít a gyermek családba történő visszailleszkedéséhez.

6.2. Az észlelő és jelzőrendszer járási szintű koordinációja

A gyermek veszélyeztetettségének megelőzése érdekében a család- és gyermekjóléti központ kiemelt feladata a veszélyeztetettséget észlelő jelzőrendszer működtetése; a veszélyeztetettséget előidéző okok feltárása és ezek megoldására javaslat készítése, valamint az együttműködés megszervezése, tevékenységük összehangolása. A jelzőrendszer járási szintű koordinálását a központ feladatait ellátó szakmai egységen belül a jelzőrendszeri tanácsadó végzi. A központ szakmai támogatást biztosít az ellátási területén működő család- és gyermekjóléti szolgálatok települési jelzőrendszeri felelőseinek a szolgálatok szervezésében megvalósuló szakmaközi megbeszélésekhez, továbbá az éves tanácskozás és az intézkedési terv elkészítéséhez. A központ a jelzőrendszer működtetése során ellenőrzi és szakmailag támogatja a szolgálat tevékenységét, kezeli az ügyfelek jelzőrendszerrel kapcsolatos észrevételeit, személyes kapcsolatot tart az észlelő- és jelzőrendszeri tagokkal. A szolgálatok által heti rendszerességgel beküldött jelzésekről szóló jelentést kezeli, a jelzőrendszeri tanácsadó ezek alapján havi statisztikát, évente írásos értékelést készít, melyet ismertet a szolgálatokkal. A szolgálatok megkeresése esetén az esetvezetés kapcsán felmerülő kérdésekben támogatást nyújt és intézkedik. A jelzési vagy együttműködési kötelezettség elmulasztása esetén értesíti a fegyelmi jogkör gyakorlóját és javaslatot tesz az érintett személlyel szembeni fegyelmi felelősségre vonás megindítására. Munkája során együttműködik a megyei koordinátorral és részt vesz a megyei szintű megbeszéléseken, megküldi a megyei koordinátornak éves értékelését és a begyűjtött intézkedési terveket, felkérésre beszámol éves munkájáról. A bántalmazás eseteinek kezelésében kiemelt feladata a Országos Kríziskezelő és Információs Telefonszolgálattal való kapcsolattartás, valamint az emberkereskedelem áldozatainak azonosítása és támogatása az erre célra létrehozott elektronikus rendszer segítségével. Meghívás esetén részt vesz a szolgálat esetmegbeszélésein, valamint a szolgálatok és esetmenedzserek által szervezett esetkonferenciákon.


Járási jelzőrendszeri tanácsadó: Várhegyiné Bozsoki Katalin 20/238-2589 jelzorendszer[kukac]fonyod.hu

6.3. Speciális szolgáltatások

6.3.1. Kapcsolattartási ügyelet

A központ rendelkezésre áll azon kliensek számára, ahol a gyermek és a kapcsolattartásra jogosult szülő vagy más kapcsolattartásra jogosult személy számára a találkozás máshol nem biztosítható. A zavartalan együttlétre az intézmény saját helyiségében kerül sor. A kapcsolattartási ügyelet helyszínt jelenléttel, segített kapcsolattartást vagy felügyelt kapcsolattartást biztosít; önkéntes igénybevétel, gyámhivatali vagy bírósági határozat alapján. A kapcsolattartási ügyeletünk igénybe vételének feltétele az első találkozás, melynek célja a felek részletes tájékoztatás a szolgáltatásról, valamint a házirend ismertetése. Amennyiben a felek között nincs alapvető megegyezés, mediációs szolgáltatás igénybe vételének felajánlása történik. Hatósági szabályozás esetében is szükséges a felek meghallgatása, a szolgáltatás házirendjének megismerése, az intézményi Keret-megállapodás aláírása. Előzetes időpont egyeztetés után kerül sor az érintettekkel való első találkozásra.

6.3.2. Mediáció

A mediáció a hagyományos vitarendező peres eljárástól lényegesen eltérő megoldás, melynek célja, hogy a résztvevő felek közös megegyezéssel zárják le a kialakult vitát. A mediáció a felek együttműködési készségére épít. A mediáció során maguk a szemben álló felek oldják meg a konfliktust. A mediáció segít lezárni a történteket és a közösen levont tanulságok mentén a jövőre fókuszál. A mediáció egy bizalmas eljárás, írásba foglalni csak a felek általi megállapodást lehet. A szolgáltatás igénybe vétele önkéntesen, delegálással, illetve gyámhivatal vagy bíróság határozata alapján történik. A szolgáltatás előre egyeztetett időpontok szerint vehető igénybe.

6.3.3. Gyermekvédelmi jelzőrendszeri készenléti szolgálat

A készenléti szolgálat megszervezésével állandó elérhetőséget, folyamatos jelenlétet biztosítunk a nyitvatartási időn túl felmerülő krízishelyzetekben. Egy folyamatosan hívható-elérhető telefonszám áll azok rendelkezésére, akik azonnali segítséget, tanácsot vagy tájékoztatást szeretnének kapni krízishelyzetükben.

A készenléti szolgálat telefonszáma: +36 20/382-1020
Országos Gyermekvédő Hívószám: 80/212-021

6.3.4. Jogi tájékoztatásnyújtás és pszichológiai tanácsadás

Amennyiben a szociális segítőmunka során feltárt probléma adekvát kezelésére más szakember segítsége szükséges, a családsegítő, vagy az esetmenedzser, vagy az ügyfél önkéntes alapú megkeresése esetén a család- és gyermekjóléti központ speciális szolgáltatást biztosít jogi tájékoztatásnyújtás és pszichológiai tanácsadás keretében.

Jogi tájékoztatásnyújtás: Dr. Bérces Veronika
Ügyfélfogadási rend: minden hét péntek, előre egyeztetett időpontban
Pszichológiai tanácsadás: Szulimán Szidónia
Ügyfélfogadás: minden hét hétfő-kedd-szerda délelőtt, előre egyeztetett időpontban

6.3.5. Utcai szociális munka

Az utcai szociális munka egyik legfontosabb eleme, hogy a leginkább veszélyeztetett, csellengő, a családból, iskolai közösségből kiszakadó gyermekekkel kerülhetnek kapcsolatba a szociális munkások. Az utcai szociális munka elsősorban a közösségi munka alkalmazásával valósul meg szabadidő szervezés, többgenerációs programok keretében.

6.3.6. Óvodai és iskolai szociális segítő tevékenység

Az óvodai és iskolai szociális segítő munka a Központ ellátási területén működő oktatási-nevelési intézményekkel kötött megállapodás alapján folyik.

Célcsoportjai a gyermekek, a szülők és a pedagógusok, valamint a köznevelési intézmények közösségei. Az óvodai és iskolai szociális segítés eszköztára, módszertana segíti a pedagógusokat, tanulókat és a szülőket a problémák mérséklésében, megoldásában, így a szociális segítő szakember szakmai kompetenciája alapján a nevelő-oktató munka kiegészítője. A szociális szakember bevonása a problémás helyzetek felismerésébe és megoldásába kiegyensúlyozottá teheti a köznevelési intézmény belső életét, segíti a gyermek szocializációját, és javítja az iskolai teljesítményüket.
Óvodai és iskolai szociális segítők: Nyers Aletta Szimóna, Sárosdi Judit, Szász Alexandra Anna

6.3.7. Szociális diagnózis felvétele

A központ szociális diagnózist készít a család- és gyermekjóléti szolgálat kezdeményezésére, helyzetértékelést követően, amennyiben újabb szociális szolgáltatások vagy gyermekjóléti alapellátások válnak szükségessé és a szociális diagnózis elkészítéséhez valamennyi érintett hozzájárul.

A szociális diagnózis a család szociális helyzetének átfogó vizsgálata alapján meghatározza az igénybe venni javasolt szociális szolgáltatásokat, illetve a gyermekjóléti alapellátásokat. Az elkészült szociális diagnózisban feltárt szükségletek, szükséges szolgáltatások megállapításainak figyelembe vételével szükséges a cselekvési tervet módosítani. A megjelölt szolgáltatók, jogosultsági feltételek fennállása esetén kötelesek az igényt nyilvántartásba venni.

Szociális diagnózis felvételi esetmenedzser: Várhegyiné Bozsoki Katalin 20/238-2589

6.3.8. Szakmai támogatás nyújtása

A hatósági jellegű feladatok ellátása mellett a központ szakmai támogató, ellenőrző funkcióval bír a szolgálat feladatellátására vonatkozóan.

Szakmai támogató funkciójának keretében a szakmai egységvezető havi rendszerességgel esetmegbeszélést tart a szolgálatok számára és szükség szerint konzultációt biztosít, tájékoztatja a szolgálat munkatársait a közvetíthető szolgáltatásokról, ellátásokról, szakmai anyagokról, jogszabályi változásokról. A szolgálat felkérésére részt vesz az esetmunkában, konzultációt biztosít a munkavégzés során felmerülő kérdések megvitatására, részt vesz a szakmai események előkészítésében, megszervezésében.

Panaszkezelés módja: 

A szolgáltatással kapcsolatos panaszával vagy a szolgáltatás szakmai tevékenységét érintő észrevételekkel a jogosult az intézmény vezetőjéhez fordulhat, Az intézményvezető 15 napon belül köteles a panasztevőt írásban értesíteni a panasz kivizsgálásának eredményéről. Amennyiben az intézményvezető határidőben nem intézkedik, vagy a panaszt tevő nem ért egyet az intézkedés eredményével, ennek kézhezvételétől számított 8 napon belül a fenntartóhoz fordulhat (Fonyód-Balatonfenyves Szociális Társulása, 8640 Fonyód Fő u. 19., Hidvégi József Elnök), Fenntartó döntésének bírósági felülvizsgálata, a döntés kézhezvételétől számított 30 napon belül kérhető. (Szt 11.S (5)) Amennyiben ellátása során jogsérelem érte, panaszával fordulhat a területileg illetékes ellátott jogi képviselőhöz, akinek a telefonos és e-mailes elérhetősége az intézmény hirdetőtábláján és az Integrált Jogvédelmi Szolgálat honlapján (http://www.ijsz.hu/) elérhetői Az ellátott-jogi képviselő vonatkozásában a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról szóló 1993. évi III. törvény 94./K S-a az irányadó.

Adatkezelés-adatvédelem

Intézményünkben a mindenkor hatályos jogszabályok, valamint intézményi szabályzatok szerint járunk el az ellátást igénybe vevők adatainak kezelésekor.

Az intézmény működését segítő dolgozók:
Varga Ferenc – gépjárművezető
Krudinszki Zsanett Bernadett – gazdasági ügyintéző
Tóth Lajos Imréné – takarítónő

Az intézmény nyitvatartási rendje:
Hétfő – csütörtök : 8.00 – 16.00
Péntek: 8.00-14.00

Ügyfélfogadási rend:

hétfő – szerda: 8.00 – 12.00

csütörtök: 13.00 – 16.00

péntek: nincs ügyfélfogadás – kivétel előre egyeztetett időpontok bizonyos szolgáltatások esetén

Szombat, vasárnap és munkaszüneti napokon az intézmény zárva tart.

 

Szervezeti és Működési Szabályzat 2024

Szakmai Program 2023

Szervezeti és Működési Szabályzat 2023

Szervezeti és Működési Szabályzat
Szakmai program - 2019

Szervezeti és Működési Szabályzat 2021

Szakmai Program 2021